Autobaterie – zimní téma
Opět tu máme zimu a spousty motoristů řeší problém se svou autobaterií. Přinášíme tento článek, který vám může pomoci. Letos si... číst více
05. 02. 2025
Představujeme Vám novinku KEY BOX, který jsme spustili již koncem roku 2024 a do nynějška jsme testovali jeho provoz.
Co je Key Box?
Představuje systém, který umožní průběh celého servisního procesu bezkontaktně – tedy bez nutnosti osobního kontaktu se servisním technikem. Jedná se o maximální flexibilitu pro zákazníky od předání a vyzvednutí vozidla po provedení domluvených servisních úkonů se zákazníkem. Samozřejmostí je po celou dobu opravy plná informovanost o stavu vozidla. Key Box je monitorován bezpečnostní kamerou.
Proč využívat Key box?
Celý servis obstará zcela bezkontaktně – nevyžaduje osobní kontakt.
100 % flexibilita – dostupný 24 hodin, 7 dní v týdnu – klienti nejsou limitováni pevnou otevírací dobou servisu GOLEM.
Jak to funguje?
Do servisu GOLEM se objednáte telefonicky na tel.: (+420) 603 316 755, nebo (+420) 733 211 101.
Uvedete, že máte zájem o využití bezkontaktního předání (Key Box). Pracovník servisu si poznamená pracovní úkon, který je potřeba provést na vozidle spolu s kontaktními údaji zákazníka.
Vše můžete také poslat do e-mailu, nebo využít kontaktní formulář níže – poté Vás budeme kontaktovat.
Jakmile zákazník zaparkuje své vozidlo uvnitř areálu na vyhrazených místech autoservisu, nebo před boxem umístěným na modré bráně, uzamkne vozidlo. A klíčky od vozidla vhodí do Key Boxu.
Po příchodu servisního technika na parkoviště následuje vizuální kontrola vozu a poté vyzvedne klíče z Key Boxu a sepíše zakázkový list. Pokud je to nezbytné, kontaktuje zákazníka pro upřesnění detailů.
Zakázkový list je Vám následně zaslán prostřednictvím e-mailu k potvrzení. Po potvrzení z vaší strany se na vozidle začíná pracovat. To vše může být dohodnuto i telefonicky pro urychlení procesu.
Během servisních úkonů je technik s Vámi ve standardním telefonickém či emailovém spojení.
Po dokončení servisních úkonů je možné vozidlo převzít stejným způsobem, jako bylo převzato do servisu. Je nutné o této službě technika informovat, aby vozidlo pro převzetí připravil nebo vůz můžete vyzvednout osobně v pracovní dobu.
Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do Key Boxu, odešle informaci, že Vaše vozidlo je připraveno k vyzvednutí. Na svůj telefon obdržíte číslo schránky a PIN kód, který slouží pro otevření schránky a zároveň potvrzení vaší identity, SMS obsahuje částku za opravu Vašeho vozu.
Upozorňujeme, že při tomto vyzvednutí je třeba mít uhrazenou fakturu za opravu vozu, tu obdržíte do svého e-mailu.
O výhodách bezkontaktního předání pomocí Keyboxu se můžete podělit se svými kolegy či s přáteli.
Využití této služby je možné také jednorázově, mohu tedy vůz předat běžným způsobem a vyzvednout po pracovní době, nebo obráceně, jak se mi to časově hodí.
Opět tu máme zimu a spousty motoristů řeší problém se svou autobaterií. Přinášíme tento článek, který vám může pomoci. Letos si... číst více
Nová videa od výrobce nyní již prémiových pneumatik Hankook. Hankook Dynapro pneumatiky jsou skvělou volbou pro SUV, crossovery a těžká... číst více
Novinka: Online rezervace na našem webu! Vážení zákazníci, S radostí vám oznamujeme, že nyní můžete využít možnost online rezervací... číst více
Hledáte nová krásná litá kola pro Váš vůz, zkuste náš nový konfigurátor od společnosti pneuB2B. Náš servis Golem má přímé... číst více