Postrach každého řidiče: Co znamená, když svítí tyto kontrolky?
Pokud pravidelně jezdíte autem, určitě jste se už setkali se svítícími kontrolkami, které v mnoha případech dokážou pořádně... číst více
05. 02. 2025
Představujeme Vám novinku KEY BOX, který jsme spustili již koncem roku 2024 a do nynějška jsme testovali jeho provoz.
Co je Key Box?
Představuje systém, který umožní průběh celého servisního procesu bezkontaktně – tedy bez nutnosti osobního kontaktu se servisním technikem. Jedná se o maximální flexibilitu pro zákazníky od předání a vyzvednutí vozidla po provedení domluvených servisních úkonů se zákazníkem. Samozřejmostí je po celou dobu opravy plná informovanost o stavu vozidla. Key Box je monitorován bezpečnostní kamerou.
Proč využívat Key box?
Celý servis obstará zcela bezkontaktně – nevyžaduje osobní kontakt.
100 % flexibilita – dostupný 24 hodin, 7 dní v týdnu – klienti nejsou limitováni pevnou otevírací dobou servisu GOLEM.
Jak to funguje?
Do servisu GOLEM se objednáte telefonicky na tel.: (+420) 603 316 755, nebo (+420) 733 211 101.
Uvedete, že máte zájem o využití bezkontaktního předání (Key Box). Pracovník servisu si poznamená pracovní úkon, který je potřeba provést na vozidle spolu s kontaktními údaji zákazníka.
Vše můžete také poslat do e-mailu, nebo využít kontaktní formulář níže – poté Vás budeme kontaktovat.
Jakmile zákazník zaparkuje své vozidlo uvnitř areálu na vyhrazených místech autoservisu, nebo před boxem umístěným na modré bráně, uzamkne vozidlo. A klíčky od vozidla vhodí do Key Boxu.
Po příchodu servisního technika na parkoviště následuje vizuální kontrola vozu a poté vyzvedne klíče z Key Boxu a sepíše zakázkový list. Pokud je to nezbytné, kontaktuje zákazníka pro upřesnění detailů.
Zakázkový list je Vám následně zaslán prostřednictvím e-mailu k potvrzení. Po potvrzení z vaší strany se na vozidle začíná pracovat. To vše může být dohodnuto i telefonicky pro urychlení procesu.
Během servisních úkonů je technik s Vámi ve standardním telefonickém či emailovém spojení.
Po dokončení servisních úkonů je možné vozidlo převzít stejným způsobem, jako bylo převzato do servisu. Je nutné o této službě technika informovat, aby vozidlo pro převzetí připravil nebo vůz můžete vyzvednout osobně v pracovní dobu.
Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do Key Boxu, odešle informaci, že Vaše vozidlo je připraveno k vyzvednutí. Na svůj telefon obdržíte číslo schránky a PIN kód, který slouží pro otevření schránky a zároveň potvrzení vaší identity, SMS obsahuje částku za opravu Vašeho vozu.
Upozorňujeme, že při tomto vyzvednutí je třeba mít uhrazenou fakturu za opravu vozu, tu obdržíte do svého e-mailu.
O výhodách bezkontaktního předání pomocí Keyboxu se můžete podělit se svými kolegy či s přáteli.
Využití této služby je možné také jednorázově, mohu tedy vůz předat běžným způsobem a vyzvednout po pracovní době, nebo obráceně, jak se mi to časově hodí.
Pokud pravidelně jezdíte autem, určitě jste se už setkali se svítícími kontrolkami, které v mnoha případech dokážou pořádně... číst více
Novinka: Online rezervace na našem webu! Vážení zákazníci, S radostí vám oznamujeme, že nyní můžete využít možnost online rezervací... číst více
Přezouvání na letní pneu – jak na to a co nezanedbat! Léto se blíží a je čas začít přemýšlet o výměně pneumatik. Obecné... číst více
Opět tu máme zimu a spousty motoristů řeší problém se svou autobaterií. Přinášíme tento článek, který vám může pomoci. Letos si... číst více